Scrolla ner till innehållet
Erfarenhet

Hur får vi reda på vårt kunderbjudande och vad det är värt?

Hitta och leverera verkligt kundvärde – nyckeln till framgång Vad ger värde för dina kunder? Att förstå och kvantifiera kundvärdet är…

Läs mer

Erfarenhet

Strukturerad nykundsförsäljning

Hur genererar vi nya kunder – på ett smartare sätt? Att hitta nya kunder kräver mer än mässor och annonsering. För…

Läs mer

Erfarenhet

Bygga-processen: från taktisk planering till daglig styrning

Att planera det oplanerbara – utmaningen inom monopolmarknaden Inom elnät är utmaningen tydlig: alla kunder har rätt till fungerande tjänster, men…

Läs mer

Erfarenhet

Tänkvärda råd vid distansmöten

Inför mötetSäkerställ att motparten har kört med programvaran (teams, Skype, Zoom, Google för att nämna några) förut. Testa gärna…

Läs mer

Erfarenhet

Planeringsorganisation

Från Excel-kaos till effektiv planering – med iTid som partner Ett företag med visuella metoder som Kanban fastnade i manuella Excel-lösningar…

Läs mer

Erfarenhet

Last Planner

Last Planner ® är en metod för att skapa flöde i byggprojekt som bygger på tillförlitlighet, engagemang och åtagande. Metoden…

Läs mer

Erfarenhet

Personlig reflektion kring Daglig Styrning

Tänk dig att du sätter dig i bilen (Strategi) för att åka till en plats (Vision). Det är solklart vart…

Läs mer

Område: Verksamhetsledning och styrning